Subject: FW: Mustvee bussiootejaam
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Dec 2024 12:12:33 +0200

Tere,

Palun registreerida. Jätkutöö

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Kristiina Ratnik <[email-masked]>
Sent: Saturday, December 7, 2024 6:06 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Cc: Indrek Lensment <[email-masked]>; Jelena Tapner
<[email-masked]>; Mati Ivandi <[email-masked]>; Reili
Tooming <[email-masked]>
Subject: RE: Mustvee bussiootejaam

Tere

Oleme korrigeerinud lahendust pöördešabloonidega ristumiskoha laiusele
7,0m ja saadame materjali lingil kooskõlastamiseks:

<https://tinterprojektee.sharepoint.com/:f:/g/En_zxHl6TodIp-v0ilmgYy8BtxTl
NLuwkGFFS6_kwN4AkQ?e=4f9RSX>  CD 43-24-TP_Mustvee bussiootala

Kristiina Ratnik

Tinter-Projekt OÜ

52 112 67

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 5. detsember 2024 16:46
To: Kristiina Ratnik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Mustvee bussiootejaam

Tere,

Projektis tuleb näidata pöördekoridorid ning see on projekteerija poolne
kinnitus et see lahendus töötab.

Me oleme öelnud, et ristumiskoha katte laius on piisav kui see on 7,0 m
ning valida tuleb sobivad raadiused. Kui  see lahendus toimib raadiusega 5
on projekteerija hinnata ja projekteerija vastutus.

Kui pöördekoridor näitab, et pööre ei mahu ära ning ruumi tuleb võtta
haljasalalt (mida äärekivi tõttu siin teha ka ei saa), siis tuleb
korrigeerida ristumiskoha raadiuseid.

Me oleme sellele teemale juhtinud korduvalt tähelepanu ning me ei võta
vastutust selle lahenduse toimimise eest.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kristiina Ratnik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 5, 2024 4:03 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Mustvee bussiootejaam

Tere

Buss peab järsemalt lihtsalt pöörama, need pöörderaadiused on võimalus
keeramiseks.

Lugupidamisega

Kristiina Ratnik

Tinter-Projekt OÜ

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 5. detsember 2024 14:43
To: Kristiina Ratnik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Mustvee bussiootejaam

Tere,

Bussi pöördekoridor  läheb üle äärekivi – kuidas see lahendus peaks siin
toimuma?

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kristiina Ratnik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, December 4, 2024 10:40 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Reili Tooming <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Mustvee bussiootejaam

Tere

Saadame uuesti materjali kooskõlastuseks.

<https://tinterprojektee.sharepoint.com/:f:/g/En_zxHl6TodIp-v0ilmgYy8BtxTl
NLuwkGFFS6_kwN4AkQ?e=7XDzp2>  CD 43-24-TP_Mustvee bussiootala

Lugupidamisega

Kristiina Ratnik

Tinter-Projekt OÜ

52 112 67

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 3. detsember 2024 16:35
To: Kristiina Ratnik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Mustvee bussiootejaam

Tere,

Vaatasime seda ristumiskoha laiuse küsimust täna veelkord uuesti meie
osakonna koosolekul ning seisukoht on jätkuvalt sama – hetkel
projekteeritud ristumiskoha laius 8,5 m ei ole põhjendatud.

Projekteeritud ristumiskoha pöörderaadiused on liialt väikesed. Raadius 5
on sõiduautole sobiv, projekteeritud on aga raadius 4,5.

Kui buss ei saa antud asukohast pööret sooritada teisiti kui ristumiskoha
laius ei ole vähemalt  8,5 m siis tekib küsimus, et kuidas selle bussi
liikumine ja manöövrid asulates üldse võimalikud on.

St et asulas ristmikel alustaks buss pöördeid alati vastas sõidusuunast?

Oleme nõus sellega, et vajadusel projekteeritakse ülesõidetav  pöördeosa
(klompkivist), aga ristumiskoha enda laius tuleb viia kitsamaks (7,0 m).

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kristiina Ratnik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, December 2, 2024 4:07 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Mustvee bussiootejaam

From: Ines Pensa < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 2. detsember 2024 15:53
To: Kristiina Ratnik < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Kristjan Noormägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Mustvee bussiootejaam

Tere

Lux Expressi bussidele ei ole konkreetset juhist antud, millist kaudu
Mustveesse sisse ja välja sõita. Võivad sõita otse läbi Mustvee või ka
teist teed. Seega bussijaamast välja keerata võivad mõlemale poole. Lux
Expressi liinid läbi Mustvee on Narva-Tartu liinid ehk sõidavad Mustveest
nii Tartu kui Narva suunas.

Meie soov on, et väljasõidu laius bussi ootealalt oleks 8,5 m. Lux
Expressi bussid on kõik 15-meetrised ning kui tekib
takistusi/probleeme/õnnetusi bussijaamast väljasõidul, siis peame
bussijaama sissesõidu lõpetama, mis ei ole samuti sõitjate huvides.

Tervitades

Ines Pensa

Liinivõrgu ja partnersuhete direktor

AS Lux Express Estonia

Lastekodu 46, 10113 Tallinn

Tel: +372 513 6993

Tel: +372 6813 489
 <http://www.luxexpress.eu/> www.luxexpress.eu

From: Kristiina Ratnik < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, December 2, 2024 11:05 AM
To: Ines Pensa < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Mustvee bussiootajaam

Tere

Jätkuks telefonivestlusele saadan väljavõtte meie esialgsest lahendusest
bussiootealalt väljasõidul Mustvees Tartu tänavale ja siis Transpordiameti
nõutud kitsama väljasõidu tegemiseks, põhjendus eelkõige jalakäijate
turvaline teeületus, tegelikult ei ole standardis konkreetset nõutud
laiust kirjas .... Transpordiamet tahtis teada, kummale poole Lux bussid
sõitma peavad, kuigi ausalt öeldes ei ole see sellise tähtsusega, et
annaks kindla vastuse, et jah, laius võib olla küll 7 või 7,5 m v 8,5
meetrit.

Riigitee ristumiskoht ehk väljasõit bussiootealalt 8,5m.

Väljasõit bussiootealalt 7,5m.

Küsimus, et kas bussid sõidavad mõlemale poole? TRAM arvas ka, et võiks
teha kividest ülesõiduala väljasõidule, et kitsendada laiust.

Palume tagasisidet esimesel võimalusel. Aitäh ette.

Lugupidamisega

Kristiina Ratnik

Tinter-Projekt OÜ

52 112 67

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.